1 . Załóżmy , że samolot leci ze stałą prędkością 450 km/h .
a) Ile metrów pokonuje ten samolot w ciągu godziny ?
b) Ile metrów pokonuje samolot w ciągu minuty , a ile w ciągu jednej sekundy ?
Z prędkością , wyrażoną w m/s , leci ten samolot ?

2. Rowerzysta jedzie z prędkością 25 km/h , a szybki sprinter przebiega 100m w 10 sekund . Który z nich porusza się z większą prędkością ?

Z Góry Dziękuje ; ))
Daje NAJLEPSZĄ odpowiedz ! ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:54:28+01:00
1) 450000m
2) 7500m/min, 125m/s
450km/h=450*1000/3600=125m./s

2. 25km/h w przybliżeniu 7m/s
s=100m
t=10s
v=10m/s

Sprinter porusza się z większą prędkością.!
2 1 2
2010-02-14T11:09:43+01:00
A .) 450000
Odpowiedź ; Ten samolot wciągu godziny pokonuje 450000 metrów.
B.) 7500m/min , 125m/s
Odpowiedź ; Samolot w ciągu minuty pokonuje 7500m , a w ciągu sekundy 125m .
c .) 450 km / h = 450 * 1000 / 3600 = 125 m . / s
2.)25km / h w przybliżeniu 7 m / s
s = 100 m
t = 10 s
v = 10 m / s
Odpowiedź ; Sprinter porusza się z większą prędkościa .
Proszę o najlepszą .
wejźcie normalnie to rozwiazujsie a nie
kur*wa byle jak nic z tego nie rozumie
jakies przecinki kur#a
2010-02-14T11:29:00+01:00
Zad.1
a)450 km/h= 450000 m/h
b)450000 m/h= 4500000 m/min.

zad.2
25 km/h= 25000 m/10s [rowerzysta]
100 m/10s [sprinter]

Odp: Z większąprędkością porusza się rowerzysta.
2 5 2