Odpowiedzi

2010-02-14T10:53:15+01:00
Maka-25
masło 12,5
cukier 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:53:28+01:00
10 : 5 : 4
25dag : 12,5dag : 10dag

Odp. Jeśli dysponuję 25 dag mąki, potrzebuję 12,5dag masła i 10 dag cukru ;)

Dajesz naj ? ^^
2010-02-14T10:55:44+01:00
Mąkę:masło:cukier = 10:5:4
mąka:masło:cukier = 25dag : x :y = 10:5:4
x=12,5 dag
y = 10 dag
Zatem mąka:masło:cukier = 25dag : 12,5 dag : 10dag = 10:5:4