Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:56:01+01:00
Zwalczać zło,
być miłym,
być wyrozumiałym,
pomagać chorym/starszym,
wykazywać współczucie,
nie być rasistą ani nazistą
być tolerancyjnym
okazywać miłość
przejawiać inne elementy owocu ducha
kochać Boga
szanować swoich rodziców
nie kłócić się
być dyplomatycznym
2010-02-14T11:19:26+01:00
Głosic słowo boże,chodzić do kościoła, do spowiedzi, przyjmować komunie świętą