Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:08:04+02:00
Plan ramowy:

1.Ucieczka z domu.
2.Podróż autostopem.
3.Schronienie się na wyspie.
4.Ponowne opuszczenie wyspy.
5.W Strzemienicach.
6.Znowu na wyspie.
7.W drodze do Warszawy.
8.Powrót.
9.Wyjazd do wujka.
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T16:08:13+02:00
1. Tajemnicze odkrycie wyspy
2. na wyspie ktoś był
3. Przyjaciele
4. Spotkani Zenka z doktorem
5. Ucieczka obcego
6. Spotkanie przyjacioł
7. Obcy... złodziej
8. Dobro gości pomiędzy kolegami
9. Rozstanie przyjaciół
10. Porzegnanie wyspy
11. Powrót do domu
9 1 9