Odpowiedzi

2010-02-14T11:04:54+01:00
Hm.. nie wiem czy dobrze myśle ale sądzę że w trójkącie prostokątnym może zajść taka mozliwość. Odcinek ten może łączyć jedną przyprostokątną i naprzeciwprostokątną. i wtedy ten odcinek będzie równoległy do 3 boku .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:20:28+01:00
Tu w załączniku jest pokazane....

trójkąt może być różnej wielkości, nie musi mieć takiej samej jak na obrazku
1 5 1