Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:06:05+01:00
Nie nie zgadzam sie z tym swierdzeniem z prostego powodu nie glosując nie wypowiadam sie w danej sprawie np. w wyborach glosujac na jkakiegos prezydenta mam swiadomy wybor a nie glosujac wstrzymuje sie od glosu i moge meic pretensje sama do siebie ze tak iktos zostal prezydentem ;d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:06:53+01:00
Zgadzam się, bo jak nie głosujesz to jesteś tylko obserwatorem i nie wiesz że masz duży wpływ na wybory. Jeśli nie głosujesz to zawsze pomagasz temu kto ma najwięcej głosów, bo nie oddajesz głosu na kogoś innego.
1 1 1
2010-02-14T11:09:27+01:00
Zgadzam się z tym stwierdzeniem, ponieważ nie głosując np. na prezydenta, zmniejszamy szanse na wygranie kogoś kogo chcemy.
Nie głosując np. z lenistwa , prezydentem może zostać jakaś inna osoba.