Odpowiedzi

2010-02-14T11:33:07+01:00
Moim zdaniem krowy to ludzie, którzy boją się samotności lub nie lubią być sami. Lwy zaś to ludzie nie zdani na łaskę innych, nienarzucający się oraz lubiący życie w samotności, bo do życia nie potrzebują towarzystwa.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:38:26+01:00
Krowy to ludzie ,którzy nie umieja poradzić sobie z własnymi problemami i idący w ślady innych,a lwy to ludzie stanowczy,odważni,ale także lubią pomagać innym i nie potrzebują pomocy od innych ,bo sami radzą sobie ze swoimi problemami.