Odpowiedzi

2010-02-14T11:10:49+01:00
R=4
h=2r=2×4=8

v=πr²h=π×4²×8=128πj.³
po zamianie π=3,14
v=3,14×128=401,92j.³
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:47:16+01:00
V=πr²*h
r= 4cm
h=8cm
V=π4²*8= 16π*8= 128π cm³
Odp. Objętość tego walca wynosi 128π cm³.
2010-02-14T13:04:05+01:00
D;
r = 4 cm
h = 4 cm * 2 = 8 cm

Sz;
V = ?

V = π * r² * h
V = π * 4² * 8
V = 16π * 8
V= 128π cm³

Odp; objętosc walca wynosi 128π cm³ .
1 1 1