Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:13:59+01:00
Drogi Tobiaszu! wyszkow dn. 5.5.5.
Na początek chcę podziekować ci za przesliczna kartkę z gór. bardzo mi się podobała i powiesilam ja sobie nad biurkiem. to wielka szkoda, ze twoj brat zlamal nogę, zycz mu ode mnie powrotu do zdrowia i pozdrow rodzicow.
moje ferie spedzilam u dziadkow, bylismy wiele razy w kinie, poniewaz dziadek uwielbia to miejsce. bawilam sie z malymi dziecmi z osiedla i pomagalam w gospodarstwie. mimo czestej i ciezkiej pracy przy koniach nie narzekam, ponierwaz dostawalam w nagrode duzo czasu na galopowanie.
na koniec chcialabym poprosic cie byc przeslal troche zdjec z ferii, bym mogla doczepic je do pocztwoki jaka mi przeslales. wiedz, ze w kopercie znajduja sie moje 3 zdjecia jak golapuje!
P.S.kocham cie,
Twoja sandra.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:17:29+01:00
Droga Moniko!


Na wstępie listu chccę cie serdecznie pozdrowić i przeprosić ze tak dlugo nie pisałam ale była z rodzicami na feriach i o tym chce ci opowiedzieć w tym liscie. No więc na początkku feri wybrałam sie z rodzicami i kuzynkami na ferie do Zakopanego było super. COdziennie chodziliśmy na stok gdzie nauczylam sie jezdzic na nartach czego dotąd nie potrafilam. Najważniejsze ze spotkałam tam super kolesia Adasia wyminilismy sie telefonami wiesz byl boskiii ale o tym opowiem ci jak sie spotkamy.
A tobie jak minęły ferie? kiedy bedziesz w Poznaniu i sie zobaczymy??
Caluje twoja Oliwka :)
1 5 1
2010-02-14T11:18:19+01:00
Warszawa,
dnia 02.04.10
Cześc Kasiu!
Piszę do Cienie ten list, bo bardzo za Toba tęsknię.
Minęły juz dwa lata, od naszego ostatniego spodkania.
U mnie są teraz ferie. Jestem u babci i dobrze sie dwaie.
Wczoraj razem z babcia upieklam byleczki z serem, były bardzo
dobre. Nawet dziadkowi smakowały. Dzisiaj razem z babcia
zaplanowalysmy wspolny wieczór, bedziemy ogladac stare zdjecia.
Babcia bedzie mi opowiadac historie mojej rodziny. Nawet dziedek
che sie przylaczyc. Bedzie super. Juz nie moge sie doczekac.
A Ty jak spedzasz ferie?
PS. czekam na odpowiedz
Pozdrawiam -Ola
1 5 1