Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:14:12+01:00
Sorry. Źle wcześniej zrobiłam. To będzie tak.

Skoro ciepłą wodą napełniliśmy cały basen w 3h, to zimną wodą w 3h napełnimy pół basenu. Czyli w 3h mamy łącznie 1,5 basenu wody. W takim razie 3h/1,5=2h

Mam nadzieję, że teraz jest dobrze ; ))
2010-02-14T11:27:23+01:00
3h ciepłej-cały
3h zimnej-połowa
3h-1,5 basenu
3h/1,5=2h
Miałam to samo zadanie