Odpowiedzi

2010-02-14T11:13:19+01:00
Gdy słońca blask nad morza lśni głębiną,
Myślę o tobie, miły.
Wzywałam cię, gdy księżyc niebem płynął
I zdroje się srebrzyły.

Widzę cię tam, gdzie skraj dalekiej drogi
Szarym zasnuty pyłem,
A nocą gdzieś wędrowiec drży ubogi
Na ścieżynie zawiłej.

Słyszę twój głoś w szumie spienionej fali
Bijącej o wybrzeże
Lub w cichy gaj przychodzę słuchać dali
W zamierającym szmerze.

I wtedy wiem, że jesteś przy mnie, blisko,
Choć oddal cię ukryła -
Przygasa dzień, wnet gwiazdy mi zabłysną
O, gdybym z tobą była!

piękne.po prostu piękne
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:14:25+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/462535 pooomóóż !


W dzień świętego Walentego
nic nie stanie się tu złego
bo ja jestem obok ciebie
szepcąc: kocham ciebie


Chciałabym, abyś się we mnie zakochał
Chciałabym, abyś był ze mną co dzień
Chciałabym, abyś kochał mnie szaleńczo
Bo ja kocham serce Twoje.

Kocham Cię Walentynkowo
Tak namiętnie, kolorowo
Kocham Cię tak bezszelestnie
Tak za darmo, bezcieleśnie
Kocham Cię wciąż jednostajnie
Tak fajowo, tak zwyczajnie
Kocham Cię za darmo przecież
Tak jak wodę, drzewa, kwiecie
Kocham Cię jak mój samochód
Całym sercem a nie trochu
Kocham Ciebie tak spokojnie
Tak pachnąco, tak dostojnie
Kocham tak, że serce skacze
Gdy z daleka Cię zobaczę
Kocham rano i w południe
Kocham nocą, kocham cudnie
Kocham, kiedy mama krzyczy
Kocham w metrze i w piwnicy
Kocham Ciebie dnia każdego
Gdy grasz w nogę na całego
Gdy się kładziesz po północy
Gdy otwierasz rankiem oczy
Gdy się uczysz, gdy przeklinasz
Kiedy w tańcu się wyginasz
Kocham, gdy się bardzo nudzisz
I gdy zupą się wybrudzisz
Kocham, gdy w kolejce stoisz
Kocham, gdy się bardzo boisz
Gdy się tarzasz na trawniku
Gdy w łazience robisz siku
Kocham Cię, gdy czeszesz włosy
Kiedy wrzeszczysz w wniebogłosy
Kocham, kiedy milczysz smutnie
Kocham, kocham bałamutnie
Kocham Ciebie mocno, zdrowo
Serca mego ogniskową
Kocham Ciebie kolorowo
Świątecznie, Walentynkowo...


Mam zimne rączki, mam zimne uszka,
więc przytul mnie mocno do swego serduszka.

Kocham, choć ty o tym nie wiesz
kocham, choć mi teraz wstyd
teraz musisz sie dowiedzieć
w czyim sercu tkwisz
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:17:18+01:00
Dla chłopaka, dla dziewczynki,
Wszyscy dziś ślą walentynki.
Ty kochasz mnie,Ja kocham Ciebie
Będzie nam razem dobrze jak w niebie.
Więc dziś nie zapomnij tego:
Ślij kartkę dla swojego Walentego!
Ja o tobie myślę, czytam w myślach Ci,
A ty dzisiaj wyślij walentynkę Mi!


Na twój widok serce mi bije,
I nie istnieje świat,
Chociaż ode mnie starszy
Jesteś z pięć lat!
Miękną Mi kolana,
a o Tobie myślę od nocy do rana...