Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:25:20+01:00
A×h/2 = 200
h= 10√2
a×10√2/(tzw. kreska ułamkowa xD ) 2 = 200 / ×2
a×10√2= 400 / ÷ 10√2
a= 400/ 10√2= 40/ √2 ×√2/√2= 40√2/2 = 20 √2

;d;d;d;d
2010-02-14T11:33:41+01:00
P=200
h=10√2

a=?
a-dł. podstawy

P=a*h
2


200=a*10√2
2

200=a*5√2(10 z 2 sie skrocily)

200=a*5√2/:5√2

a=200 * √2
5√2 √2

a=200√2
10

a=20 √2
Odp: Dlugosc podstawy wynosi 20√2