Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:18:20+01:00
Poniewaz opowiada ona przygody chlopca, ktory w tajemniczy sposob stracil rodzicow i zostal naznaczony jako najwazniejszy czarodziej w swiecie magii. wszystko przedstawione jest jak najbardziej realistyczne, a swiat fantastyczny zlewajacy sie z rzeczywistoscią wciąga czytelnika na dluzej dajac mu przyjemnosc z czytania tak ciekawych historii.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:22:33+01:00
Odpowiem Ci na to pytanie, gdyż przeczytałam wszystkie części Harry'ego Potter'a ; DDD

Otóż to książka zyskała duży rozgłos z tego względu, że jest ciekawa i zupełnie różniąca się od innych książek. Opowiada o przygodach młodego czarodzieja co jest fascynujące i niezwykłe. Występuje tam wielu bohaterów zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Pozwala to odróżnić dobro od zła i wczuć się w różne sytuacje życiowe.

Wydaje mi się że tyle wystarczy ; ))
4 5 4