Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:27:15+01:00
Moge zostac ministrantem i służyc panu.
Chodzic do kościoła i czytac ewangelię
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:28:11+01:00
Głosić Ewangelię możesz poprzez chodzenie do Kościoła, czytanie Biblii, uczęszczanie na lekcje religii i czynne wypowiadanie się na temat Kościoła i religii katolickiej, nawracanie innych na właściwą drogę chrześcijan .
2010-02-14T11:30:53+01:00
Jezus jest Bogiem, musimy Go słuchać. To jedno z naszych zadań życiowych. W ramach głoszenia Jego nauki możemy spełniać dobre uczynki, robić to, co każe nam Bóg. On jest naszym Panem. On zawsze jest przy nas. On zawsze pomoże. A my mamy Go naśladować, jak to jest powiedziane w Ewangelii. Czyli my też musimy pomagać dla innych, być zawsze obok, gdy ktoś jest w potrzebie, zawsze pomóc. Modlitwą możemy prosić Pana, aby to wszystko się udało, aby serce podpowiadało mądrze. To takie moje skromne zdanie :) Mam nadzieję, że pomogłam :)

Pozdrawiam :>