Rozwiąż krzyżówkę .
1.) Na siatkę geograficzną składa się m.in. ... geograficzna .
2.Są w siatce geograficznej.
3.) Położenie punktu na mapie określają ... geograficzne .
4.) Pierwiastki chemiczne nieprzewodzące prądu elektrycznego i ciepła .
5.) Są w siatce geograficznej .
6.) Na globusie jest narysowana ... geograficzna .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:39:56+01:00
1.Długość/ szerokość (to zależy, które będzie pasowało do krzyżówki)
2.równoleżniki/ południki ( tak jak w 1 to zależy, które spasuje do krzyżówki)
3.Położenie punktu na mapie określają współrzędne geograficzne.
4.Nieelektrolity
5.Równoleżniki/ południki
6. Na globusie jest narysowana siatka geograficzna.
80 3 80
2010-02-14T16:13:53+01:00
1.Długość lub szerokość
2.Równoleżniki lub południki
3.Współrzędne
4.Nieelektrolity
5.Równoleżniki lub południki
6.Siatka
93 4 93