Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:44:43+01:00
Stacja 6 .
tam św. Weronika spotyka Jezusa i ociera jego twarz chustą .

- Zbawicielu , zaczekaj ! - woła Weronika do Jezusa .
- Weroniko, czy coś się stało ? - pyta Jezus .
- Nie,nic się nie stało . Twoja twarz jest cała oblana potem i krwią , czy mogę ci pomóc i wytrzeć ją chustą - pyta smutna Weronika .
- Oczywiście że możesz. Dziękuję ci za pomoc. Niech ci to bóg wynagrodzi - rzekł Jezus i ruszył dalej niosąc ciężki krzyż na ramionach .
1 5 1
2010-02-14T16:16:34+01:00
Stacja świeta weronika ociera twarz Panu Jezusowi

-jaka jest twoja wiara?
-wierze w swoje czyny .a czy ty wierząc w Jezusa Chrystusa mógłbys przezwyciezyc swoj strach dla wiary?
-sama dobrze wiesz ze w dzisiejszych czasach stanąć po stronie Chrystusa to niejako wystrawic sie na posmiewisko .sytuacja z 33 roku n.e. we wspolczesnym swiecie zapewne byla by odbierana diametralnie inaczej.
-a czy ty mlody czlowieku potrafiłbys powtuzyc czyn swietej weroniki narozajac swoje imie na znieslawienie oraz na
odepchniecie zarowno teraz jak i w czsach jezusa chrystusa???
_
2010-02-14T17:29:57+01:00
Stacja 4. Jezus spotyka Matkę swoją :

- Synu co oni Ci robią ? Dlaczego się na to godzisz ? - pyta ze łzami w oczach Maryja swego syna
- Matko moja, taka jest wola mego Ojca i ja muszę ją wypełnić.
- Nie musisz !
- Muszę, bo jeśli tego nie wykonam to Ojciec mój zesłości się i będzie koniec świata... a nasz wróg szatan będzie zwycięzcą.
- Cisza nie rozmawiać ! - odpycha rycerz Maryje
- Jezusie ! - woła Maryja swego syna...