Odpowiedzi

2010-02-14T11:32:50+01:00
To jest konsekwencją ruchu obiegowego Ziemi, i w czasie gdy u nas zaczyna się zima to znaczy że jesteśmy dalej od słońca niż Australia, ponieważ Ziemia ma swoją oś. Dlatego kiedy u nas jest lato tam jest zima.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:35:30+01:00
Ponieważ gdy w Polsce na półkuli północnej jest pierwszy dzień zimy to w Australii na południowej jest pierwszy dzień lata. Zależy to od oddalenia od równika
3 5 3
2010-02-14T11:36:25+01:00
A) różne strefy klimatyczne
b) różnorakie położenie na kuli ziemskiej
c) obrót ziemi dookoła słońca
4 1 4