Odpowiedzi

2010-02-14T11:41:49+01:00
Witaj

Jeśli rozp. wynosi 24g/100g wody, to c% = 24g*100%/[24g + 100g] =

c% = 19,35%

.......................pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:58:36+01:00
Rozpuszczalność substanjci wynosi 24g na 100g wody.

Cp = ms\mr*100%

mr = ms + m wody
mr = 24g + 100g
mr = 124g

Cp = 24g\124g*100%
Cp = około 19,35%

Odp: Stężenie procentowe oztworu wynosi około 19,35%. ;)