Odpowiedzi

2010-02-14T11:45:49+01:00
Jak wiecie szkolne kółko teatralne wystawia inscenizację fragmentu "Pana Tadeusza". W związku z tym jeśli ktoś miałby rzeczy które mogły by się przydać prosimy o przyniesienie ich do opiekuna kółka teatralnego którym jest pani...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:52:52+01:00
Ogłoszenie Warszawa,12.02.10r.
Ogłaszam, iż szkolny zespół teatralny przygotowuje iscenizację fragmentu "Pana Tadeusza". W związku z tym zwracam się z prośbą o przynoszenie rzeczy, które mogłyby być rekwizytami w przedtawieniu. Rekwizyty proszę zgłaszać przewodniczącej szkoły, Annie Kowalskiej w terminie od 15.02 - 23.02.10r. Osoba, która ofiaruje największą pomoc, otrzyma nagrodę. Wszelkie pytania kierować do przewodniczącej szkoły.

Opiekun zespołu teatralnego
Jan Nowak
1 5 1