Odpowiedzi

2010-02-14T11:40:34+01:00
A=6
R=d
d=a√2
d=6√2

?-pi
dł.=2?R
dł.=2?6√2=12√2?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:41:42+01:00
L=2πr


36+36=x²
72=x²
x=√72
x=√9*8
x=3√8
x=3√4*2
x=6√2


l=12√2π
2010-02-14T11:44:15+01:00
Sadze ze to bedzie tak:

okra) jest w kwadracie
dl. kwadratu a=6
a=d czyli srednicy okregu
d=6
r(promien) = 1/2d
r=3

l(dlugosc okregu)= 2∏r
∏=3,14
l=2*3,14*3
l=18,84

IISPOSOB bez wartosci ∏
l=2*∏*3
l=6∏