Odpowiedzi

2010-02-14T11:39:44+01:00
Ponieważ dzięki temu chudniemy, jesteśmy wysportowani, dzięki wysiłkowi fizycznemu organizm jest lepiej dotleniony, rozwijają się mięsnie, jest lepsza przemiana materii, ogólnie czujemy się zdrowsi i młodsi.

mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:40:44+01:00
Aktywnosc fizyczna zmusza nas do wysilku, przez co nasz organizm wydala z siebie pot, w ktorym jest zawartych wiele substancji chemicznych, takze takich ktore powinny byc wydalane, bo sa szkodliwe. wzrasta nasza odpornosc, poniewaz jestesmy lepiej umiesnieni i mniej zlaman mozemy przejsc. poprawia sie nasza kondycja, przez co szybciej myslimy i szybciej wykonujemy wiele prac.
2010-02-14T11:42:01+01:00
1) zapobiega wielu chorobom układu krążenia, otyłości itp.
2) pozwala utrzymać wagę ciała na stałym poziomie
3) podczas ćwiczeń wydzieleją się hormony szczęścia ;)
4) dzięki regularnym ćwiczeniom mamy lepszą kondycję
5) obniżają ryzyko cukrzycy
6) chronią przed osteoporozą (rzeszotowienie kości)