Karol wraz z dwiema koleżankami sprawdzał ile ważą tornistry,które przynieśli.Aby to sprawdzić chłopiec wazył się z tornistrami.Z tornistrem pierwszej kolezanki ważył 70,6 kg.,z tornistrem drugiej kolezanki ważył 71,8kg. Po wazeniu Karol stwierdził,że tornistry ważą łącznie 11,3 kg. Ile waży Karol??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:42:05+01:00
70.6+71,8=142,4
142,4-11,3=131,1
131,1:2=65,55

karol waży 65,55kg
1 5 1
2010-02-14T11:43:32+01:00
71,8kg+70,6kg = 142,4kg
142,2kg - 11,3kg = 130,9kg
130,9kg / 2 = 65,45kg
Odp. Karol waży 65,45kg.

Dajesz naj? ^^