Odpowiedzi

2010-02-14T11:53:54+01:00
Gdybym była Balladyną to bardziej opiekowałabym się matką.
Nie myślałabym tylko o bogactwie.
Pocieszałabym matkę w trudnych chwilach.
Byłabym wspaniałą żoną dla Kirkora.

(Nie wiem czy o to chodzi dla tego napisałam tak mało).
1 1 1
2010-02-14T11:56:49+01:00
Gdybym była Balladyną nie bylabym taka rządna władzy.Starałabym się z całych sił pomóc mojej matce ,Która okzała mi tyle serca i stara się mnie wychować jak najlepiej.Chciałabym aby mąż mnie doceniał więc była bym wbec niego lojalna i nie knuła bym z ajego plecami.Nigdy nie z zawiści i z zazdrości nie posunęła bym się do tego aby zabić moją siostrę.Chciałabym aby lud żył w zgodzie i starałabym się aby do tego doprowadzić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:04:34+01:00
Gdybym byla Balladyna, opiekowalabym sie matka i siostra. Nie pozwolilabym im sie przemeczac. Wszystko robilybysmy wspolnie, smalybysmy sie w czasie pracy i zartowalybysmy. Nie straszne nam by by zimno czy brak pieniedzy. Moim wymarzonym chlopakiem bylby wrazliwy, oddany chlopak ,niekoniecznie bogaty. Widzac jak Alina kocha Kirkora cieszylabym sie razem z nia. Wybralybysmy razem piekna suknie slubna dla niej i udekorowalybysmy z matka zamek na ta uroczystosc. Dla wszystkich naszych poddanych bylabym dobra. Zamieszkujac z moim mezem bylabym szczesliwa i wychowalabym 2 wspanialych dzieci.

3 4 3