Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T11:58:54+01:00
To jest proste.
Gdy moi rodzice wracają z wywiadówki bardzo się boje i stresuje że dostane szlaban lub nie będę mógł grać na komputerze do wyznaczonej godziny.
Gdy juz wiem, że wywiadówka się skonczyła i wszyscy wyszli już z klas i teraz wracają do domu czuje jakby serce podchodziło mi do gardła, nogi mam całe z waty czuje że zaraz zemdleje.
Gdy rodzice wracają są już w domu i rozmawiają ze mną nic do mnie nie dociera co mówią pot leje mi się z czoła, gdy słyszę słowa matki: "musisz się poprawić w następnym połroczu bo te oceny są niezbyt udane"
Czuję wtedy ulgę.
8 3 8
2010-02-14T12:03:45+01:00
Gdy rodzice wrócili z wywiadówki to byłam przerażona!
Ostatnio dostawałam złe stopnie z wszystkich przedmiotów.
Strasznie się bałam co rodzice powiedzą.
Gdy było już po wszystkim bardzo mi ulżyło, ponieważ mama powiedziała mi, że mam się uczyć a nie tylko przed komputerem siedzieć.
Ale i tak dostałam szlaban ;/.
10 2 10