Odpowiedzi

2010-02-14T12:00:05+01:00
Miłość, co przetrwa śmierć-miłość co przetrwa wszystko
miłość, co przetrwa burze-miłość co przetrwa kłótnię
miłość z fijołkiem w kubeczku-romantyczna miłość
miłość świnia -miłość która jest bezczelna

(Ja tak to rozumiem).
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:09:48+01:00
Miłość, co przetrwa śmierć - nigdy do póty ja żyję będe Cię kochać, aż po moją śmierć
Miłość, co przetrwa burze - żadna kłótnia nie rozwali związku, dopóki się kochają.
Miłość z Fijołkiem w kubeczku - tzn. codziennie w tym związku budzi się wrażenie jakby dopiero wczoraj się poznali.
Miłość świnia - Udawana miłość przez drugą osobę.
Sorry, że tak późno ale dopiero sobie konto założyłam.
71 4 71