Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:01:08+01:00
Po 10s
m=0,5*60g=30g
po 20s
m=0,5*30g=15g
po 30s
m=0,5*15g=7,5g
2 5 2
2010-02-14T12:07:21+01:00
M=60g
t½=10s(okres połtrwania)
t₁=30s
[30:10=3 "cykle"]
60g-1-->30g--2->15g--3->7,5g
2 4 2
2010-02-14T12:25:08+01:00
0,5 minuty = 30 sekund

po pierwszych 10 sekundach z próbki pozostanie 30g
po kolejnych 10 sekundach(w sumie 20) pozostanie 15g
po następnych 10 sekundach(w sumie 30) pozostanie 7,5g

Odp: Masa jaka pozostanie po upływie 0,5 minuty wyniesie 7,5g. ;)
2 4 2