Odpowiedzi

2010-02-14T12:07:39+01:00
Podstawiamy do wzoru na stężenie procentowe
Cp= m subst. rozpuszczonej *100%/m roztworu

Cp=20*100/200+20=9,09%

Odpowiedź: Cp=9,09%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:53:01+01:00
Ms = 20g
m wody = 200g
Cp = ?

Cp = ms\mr*100%

mr = ms + m wody
mr = 20g + 200g
mr = 220g

Cp = 20g\220g*100%
Cp = około 9,09%

Odp: Stężenie procentowe roztworu wynosi około 9,09%. ;)