Odpowiedzi

2010-02-14T12:05:41+01:00
V = abc
V=24m * 9m * 0,7m
V=151,2m3 (metrów sześciennych)
2010-02-14T12:07:16+01:00
V=a*b*c
V=V = abc
V=24m * 9m * 70cm
V=24m * 9m * 0,7m
V=151,2m sześciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:07:30+01:00
Wymiary basenu:
a=24m
b=9m
c=70cm=0.7m

Objętośc basenu (który jest prostopadłościanem):
V= 24m x 9m x 0.7m
V= 151.2m³

1litr- 0,001m³
x litr-151.2m³
x=151200litr