NAPISZ ZAPROSZENIE
1.Członkowie gimnazjalneo Koła Przyjaciół Książek przyotowują specjalny wieczorek dla najmłodszych uczniów szkoły podstawowej. Celem wieczorku jest zachęcenie dzieci do czytania książek. Ułóż zaproszenie na to spotkanie skierowanie do dzieci. W zaproszeniu wymień 3 punkty proramu planowaniej uroczystości.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:10:56+01:00
Zaproszenie!
Mamy zaszczyt zaprosić najmłodszych uczniów na wieczorek organizowany przez członków gimnazjalnego Koła Przyjaciół Książek. Podczas zabawy:
17.00- prezentacja szybkiego czytania ze zrozumieniem uczestników Klubu.
17.20- program szybkiego czytania dla najmłoszych prowadzony przez Nauczycieli i członków naszego Klubu.
17.45- konkursy czytania ze zrozumieniem wraz z nagrodami.
Serdecznie zapraszamy każdego malucha!
Koło przyjaciół Książek.
2010-02-14T12:13:46+01:00
ZAPROSZENIE
Koło Przyjaciół Książek zaprasza wszystkich uczniów szkoły podstawowej na spotkanie poświęcone czytaniu książek. Przewidziane czytanie książek, zapoznanie się z historią największych pisarzy, a na koniec poczęstunek.
Z góry dziękujemy za przybycie.