Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T16:21:32+02:00
Najpierw określasz ułamek czyli jaką część stanowi woda na masę całego organizmu ludzkiego czyli (33,8)/52 Teraz przesuwasz przecinek w liczniku i w mianowniku o jedno miejsce w prawo i dostajesz że (33,8)/52=338/520. Zamieniam to na procenty więc mnożę to przez 100% i dostaję
(338/520)*100%=(65/100)*100%=(65/100)*(100/1)%=(65/1)%=65%
2009-10-12T16:22:52+02:00
33,8 kg
----- * 100%=
52 kg

3380
------ % = 65 %
52
2009-10-12T16:22:58+02:00
52 kg to 100% a 33,8kg to x% z proporcji otrzymasz,że x=33,8 razy 100 i dzielone przez 33,8,czyli x=65% odp. woda stanowi 65% masy ciała ludzkiego. pozdrawiam