Państwo Wiśniewscy do podgrzewania wody zamontowali w domu bojler elektryczny o mocy grzałki 1000W. W ciągu dwóch godzin prąd elektryczny przepływający przez grzałkę włączonego bojlera wykonał pracę:
A.7200kWh
B.2000kWh
C.500kWh
D.2kWh.

Powinno wyjść 2. Prosze o obliczenia. Dam naj :)

2

Odpowiedzi

2010-02-14T12:13:46+01:00
W = P x t
w = 1000 W x 2 h
w = 2000 Wh
w = 2 kWh

Odp D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:14:12+01:00
P=1000W=1kW
t=2h
W=Pt=1kW*1h=2kWh