Napisz 3 dedykacje ;d na temat ;
1)Na płycie która ofiarujesz przyjacielowi który zmaga się z chorobą

2)W ksiązce dla wychowawcy klasy na zakończenie roku edukacji w gimnazjum w imieniu całej klasy z cytatem i życzeniami i podziękowaniami ;ddd

#) Dla ulubionego nauczyciela który zmienia prace i nie bedzie cię dłyzej uczył z cytatem i podziękowaniami i zyczeniami

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:34:45+01:00
1.Najlepszemu Kumplowi, za oddana przyjazn i za pomoc w trudnych chwilach, szybkiego powrotu do zdrowia zyczy ...
2.''Chcąc poznać człowieka, zezłość go. Zajęty drżeniem, nie utrzyma maski.'' Dla najlepszego wychowawcy, ktory zloscil sie kiedy robilismy cos zle, za wytrwalosc z nami w trudnych chwilach, dziekuje klasa...
3.''Widzę jak przerażająca jest normalność. Każdy z tych niewinnych ludzi na ulicy przeżywa okropność bycia kimś zwyczajnym. Zrobiliby wszystko, by stać się wyjątkowym.''
Najlepszemu nauczycielowi jaki kiedykolwiek zyl na swiecie za pokazanie nam co to znaczy chciec sie wyrozniac, ktory sam nam pokazal co to znaczy byc wyjatkowym ,szczescia w nowej pracy zyczy...
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:36:18+01:00
A) płytę ,,pieśni biesiadnych" ofiaruje najlepszemu przyjacielowi walczacemu z rakiem

b) Ksiązke dedykuje dla Jana kowalskiego za trud włozony w naszą edukacje wszystkie problemy które za nas rozwiązał za codzienny trud. Dziękujemy Klasa 3 G

c) Dla wspaniałego dawnego nauczyciela pana Kowalskiego który zmienia prace dziekujemy uczniowei
1 5 1