Odpowiedzi

2010-02-14T12:31:18+01:00
1. Mozesz oddać potrzebujacym uzywana odziez czy zywność.
2. Mozesz ucestniczyć w akcjach charytatywnych jako wolontariusz na rzecz potrzebujacych
3. Możesz oddawać swoje zabawki do domu dziecka, które uszczęśliwia dzieci,
Chyba moze byc :]
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:31:53+01:00
Opiekować się kim jakby był chory,zrobić komuś zakupy,pocieszyć kogoś, pożyczyć cos
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:02:00+01:00
Możemy pomagać swoim bliźnim:
-wspierając różnego rodzaju zbiórki pieniężne organizowane na rzecz potrzebujących;
-organizując i uczestnicząc w akcjach charytatywnych;
-oddając potrzebującym niepotrzebne nam już ubrania, zabawki;
-wspierając zbiórki żywności, akcje (np. fundowania obiadu niedożywionym dzieciom).
Możemy również pomagać osobom starszym, sąsiadom poprzez zrobienie zakupów, wyrzucenie śmieci.
9 4 9