Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:28:49+01:00
Mężczyzna wysoki, szczupły i dobrze zbudowany. Zawsze pomocny i gotowy do pracy.
22 2 22
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:29:06+01:00
Rycerski dawniej - szlachetny, honorowy,przestrzegający zasad, dbający o dobre imię swoje swoich bliskich i ważnych dla niego ludzi,odważny , męski,czasem okrutny,bardzo waleczny.W dzisiejszych czasach rycerski to znaczy raczej honorowy, zatraciły się bowiem pewne zasady panujące dawniej, np dzisiaj mało jest ludzi stających twardo w obronie swoich zasad,lub oddających życie dla dobra innych , jak rycerz za swojego króla. Wczasach współczesnych słowo rycerski oznacza raczej szlachetny i odważny.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:29:07+01:00
Rycerski-to ktoś kto niczego się nie boi, jest bardzo odważny, potrafi walczyć o swoje. Człowiek bardzo honorowy.
20 4 20