Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T08:08:15+01:00
Ten ptak to Fregata wielka :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T09:34:08+01:00
Ptakiem tym jest fregata wielka.Swą nazwę zawdzięcza nadymającemu się workowi gardłowemu, który gdy jest wypełniony powietrzem przypomina rozpięty na wietrze żagiel fregaty.
2010-02-15T12:29:30+01:00
Jest to fregata wielka z rodziny ptaków fregatowatych,zamieszkująca tereny Galapagos i Antyle.Jest to jeden z największych ptaków morskich,porusza się wolno.