Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:38:36+01:00
Tablica
obliczamy pole tej tablicy

p=a*b
p=4*2
p=8 cm

skala 1:20
czyli powiekszamy 20 razy
czyli 160 to są wymiary tej tablicyy

to samo z oknem p=2*3
p=6
skala 1 :50 to razy 50

300 wyymiary okna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:38:55+01:00
4m:20=400cm:20=20cm
2m:20=200cm:20=10cm
Odp.: Na planie w skali 1:20 tablica ma wymiary 10cmx20cm.


2m:50=200cm:50=4cm
3m:50=300cm:50=6cm
Odp.: Na planie w skali 1:50 okno ma wymiary 4cmx6cm.

Liczę na naj!.:***
2010-02-14T12:49:49+01:00
1.
4m=400cm
2m=200cm
400cm:20=20cm
200cm:20=10cm
Odp.:Tablica ma wymiary 20 cm i 10 cm
2.
2m=200cm
3m=300cm
200cm:50=4cm
300cm:50=6cm
Odp.:Okno ma wymiary 4cm i 6 cm