Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:44:54+01:00
A)
h = 4
a = ?
h= a√3 / 2
a = 2h / √3
a = 2*4 / √3
a = 8√3 / 3

b)
P = √3
a = ?
P = a kwadrat √3 / 4
√3 = a kwadrat √3 / 4 /*4
4√3 = a kwadrat √3 / :√3
4 = a kwadrat /√
a = 2

:))
1 5 1
2010-02-14T12:46:06+01:00
Wiemy z wzoru na trójkąt równoboczny, że :

h = 4
a = niewiadoma nasza
h= a√3 : 2
a = 2h : √3
a = 2 x 4 : √3
a = 8√3: 3

P = √3
a = ?
P = a do kwadratu √3 : 4
√3 = a do kwadratu √3 : 4 / x4
4√3 = a do kwadratu √3 / :√3
4 = a do kwadratu /√
a = 2

proszę Cię bardzo ! :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T12:46:43+01:00
A) w zaloczniku wynik 8


b) przyrownujemy aby znalezc a pole do do a


a*h/2 = pierwiastek z 3 /2

a*h= 2 pierwiastki z 3 /h
a= 2pierw z 3/h
i to jest bok