Działka ma kształt kwadratu o boku 30 m .na planie jest to kwadrat o boku 3 cm. w jakiej skali narysowany jest plan?
daje najj za 2 zadania

działka ma kształt kwadratu o boku 50 m, na planie jest to kwadrat o boku 2,5 cm. w jakiej skali narysowany jest plan?

za najszybsze odpowiedzi dajne jaaaaaaaaaaaj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T12:44:25+01:00
30m=3000cm
3000 : 3= 1000
skala: 1:1000

50m=5000cm
5000 :2,5= 2000
skala: 1:2000
6 5 6
2010-02-14T12:47:23+01:00
30m=3000cm 3000:3=1000
1:1000

50m=5000cm 5000cm:2,5=2000
1:2000
4 4 4