Odpowiedzi

2009-10-12T16:28:35+02:00
Mulat- pomieszana rasa europeidalna (biała) z negroidalną (czarną).
metys- pomieszana rasa europeidalna z mongoidalną (żółtą)
Macie Puls ziemii ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:34:34+02:00
Metys jest osobą pochodzenia europejsko - indiańskiego. Nazwy Metys używa się w stosunku do ludności białej z innymi przedstawicielami odmiany żółtej.

Mulat pochodzi od języka hiszpańskiego. Jeden z rodziców takiej osoby jest z rasy białej, drugi natomiast z rasy czarnej.