Poniżej podano liczbę mieszkańców sześciu wybranych stolic. Przedstaw te dane w milionach osób,zaokrąglając liczby do dziesiątych części miliona .
Moskwa 10 150 tys. =
Paryż 2145 tys. =
Berlin 3388 tys. =
Madryt 3155 tys. =
Wiedeń 1636 tys. =
Budapeszt 1697 tys. =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:33:03+02:00
Moskwa 10 150 tys. = 10 mln
Paryż 2145 tys. =2mln
Berlin 3388 tys. =3mln
Madryt 3155 tys. =3mln
Wiedeń 1636 tys. =2 mln
Budapeszt 1697 tys. = 2mln
5 4 5
2009-10-12T16:53:09+02:00
Moskwa 10,2mln
Paryż 2,1mln
Berlin 3,4mln
Madryt 3,2mln
Wiedeń 1,6mln
Budapeszt 1,7mln
2 5 2