Przetłumaczcie!Help

At the picture I can see my three friendsan my cousine. We`re all on the bothh at the sea. At front of I see David who is siting opposite me.Between me and my frienda Daniel sitting Angela That`s the girl with brown hair. I`m the last on the beanch. The boy standing at the bacj with red band is Sławek.

2

Odpowiedzi

2010-02-14T13:14:20+01:00
Na zdjęciu można zobaczyć moich trzech przyjaciół i kuzyna. Obaj jesteśmy w morzu. Z przodu widzę Davida siedzącego naprzeciwko mnie. Między i moją przyjaciółką Danielą siedzi Angela. To dziewczyna z brązowymi włosami. Jestem ostatnia na plaży. Chłopak stojący z tyłu z czerwonym paskiem to Sławek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:20:00+01:00
Na obrazku mozna zobaczyc moich 3 przyjaciół i mojego kuzyna. Obaj jesteśmy nad morzem. Z przodu widzę Dawida, który siedzi naprzeciw mnie. Pomiędzy mną a moja przyjaiolka Daniela siedzi Angela. To dziewczyna o brązowych włosach. Jestem ostatnia na plaży. Chłopak stoj z tyłu z czerwonym paskiem to Sławek.