Odpowiedzi

2010-02-14T13:16:40+01:00
Nakazy i zakazy służą przestrzeganiu praw moralnych, to one wyznaczają wszystkie normy.
7 3 7
2010-02-14T13:17:05+01:00
Nakazy pomagaja w podjeciu jakies decyzji
Zakazy zakazuja nam robic cos
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:21:58+01:00
Dzięki nakazom i zakazom życie ludzi jest lepsze. Wiemy czego należy przestrzegać, ale są ludzie, którzy je łamią. Za karę idą do więzienia, więc lepiej żyć według prawa.
33 1 33