Odpowiedzi

2010-02-14T13:17:41+01:00
Woją wiarę możemy pogłębiac przez pomoc bliźnim, przez częstą modlitwę, przez życie w sakramentach świętych, przez unikanie pokus, przez wybaczanie innym, przez częsty udział we mszy świętej i ogólnie przez bycie dobrym człowiekiemi przez życie wg 10 przykazań Bożych:)
12 4 12
2010-02-14T13:18:07+01:00
Swoją wiarę mozna pogłębiać pod wieloma wzgledami np. czytając książki o tematyce religijnej, rozmowa z księdzem czy angażowanie się w sprawy twojego kościoła.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:18:29+01:00
Aby pogłębić swoją wiarę należy:
chodzić do kościoła
modlić się rano i wieczorem,
być dobrym dla innych
nie mścić się na ludziach i tak dalej:)
myślę że pomogłam:)
12 4 12