Odpowiedzi

2010-02-14T13:18:38+01:00
Do pomiaru cisnienia potrzebny jest ciśnieniomierz . mierzone jest ono w hPa czyli hektoPascalach. najczęciej wynosi ono 1008hPa ale to zależy od wielu czynników
28 4 28
2010-02-14T13:20:20+01:00
Ciśnienie atmosferyczne wynosi (róznie zależy to od pogody) a do pomiaru ciśnienia służy barometr.

pozdrawiam
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:40:57+01:00
Ciśnienie atmosferyczne to nacisk atmosfery na 1m^2 powierzchni Ziemi.
średnie ciśnienie atmosferyczne wynosi 1013 hPa , w przybliżeniu podajemy 1000 hPa.
Do pomiaru ciśnienia atmosferycznego służy barometr.
30 2 30