Odpowiedzi

2010-02-14T13:24:10+01:00
Ponieważ byli na bierząco i mogli stawac bardziej madrymi . Na każde skinięcie króla malarz przybiegał i malował to co król chciał
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:24:51+01:00
HEJ;D
Książęta, krolowie , papiezy zapobiegali o
to zeby na dworze znajdowali sie uczeni i
artysci poniewaz w tych czasach tylko oni
potafili zaciekawc innych nie bylo tam
bowiem telewizorow ani komputerow.
Innym powodem bylo to ze tylko tam mogli
bardziej rozwiajc swoje talenty, maieli na to lepsze warunki.
;D
4 3 4