Odpowiedzi

2010-02-14T13:24:37+01:00
W mojej klasie czuje się bardzo bezpiecznie, ponieważ mam dużo przyjaciół którzy mnie w trudnych sytuacjach wspierają. Ale przede wszystkim mamy bardzo dobrą wychowawczyni która o nas dba i troszczy się o nasze bezpieczeństwo oraz, dalszą przyszłość.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:29:39+01:00
W mojej klasie czuję się bardzo dobrze.
Wszyscy sobie pomagamy. Gdy ktoś jest chory i nie było go w szkole, to dają spisać. Jesteśmy dla siebie bardzo mili. Lubimy ze sobą rozmawiać. Nawet relacje chłopak - dziewczyna (kolega - koleżanka) są wspaniałe. Lubimy się. Kłotnie są bardzo rzadkie. Prawie nigdy sie nie zdarzają. Nauczyciele nas też lubią.Gdy komuś jest przykro, pocieszamy się
Właśnie dlatego mam radość chodzenia do szkoły - mam świetną klasę.
4 3 4