Odpowiedzi

2010-02-14T13:34:10+01:00
1. N: 7 protonów, 7 elektronów, 7 neutronów
Br: 35 protonów, 35 elektronów, 44 neutronów
Pb: 82 protonów, 82 elektronów, 125 neutronów

2. Tym pierwiastkiem jest BOR B, liczba atomowa = 5, liczba masowa = 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:45:42+01:00
14/7 N,
protonów 7
neutronow 7
elektronow 7

79/35Br,
protonow 35
neutronow 79-35=44
elektronow 35
207/82 Pb.
protonow 82
neutronow 207-82=125
elektronow 82

2
5 elektronów, 5 protonów i 6 neuntronów.
liczba masowa pierwiastka to 11
liczba atomowa 5
bedzie to pierwiastek bor - B