Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T13:32:18+01:00
1.
a) 3y - 7 +2y>13
5y-7>13
5y>20
y>4

b) -7x-2<-5+86
-2x<88
x>44

2
4x+6y=2
6x-6y=-32
__________
10x=-30
x=-3

4*3+6y=2
x=-3

12+6y=2
x=-3

6y=10
x=-3

y=10/6
x=-3

x=-3
y=10 4/6=10⅔

;D
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:35:14+01:00
A)
5y>20
y>4
b)
-7x<-5+2+86 /*(-1)
7x>5-88
7x>-83
x>11 ⁶/₇

2.
4x+6y=2
6x-6y=-32 <<w klamerkę
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ <<<dodajemy stronami

10x=-30 / :10
x=-3

4*(-3)+6y=2
-12+6y=2
6y=14
y=2 ¹/₃

x=-3 <<<w klamerkę
y=2¹/₃