Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:43:22+01:00
Grecki: χριστός,
Polski: Pomazaniec, Namaszczony, Wybraniec

Według Biblii osoba namaszczona, konsekrowana.W Nowym Testamencie Mesjaszem jest Jezus Chrystus. W Starym Testamencie byli to też królowie, kapłani, oraz prorocy.
20 2 20
2010-02-14T13:46:00+01:00
Tytułem Mesjasza nazywano Jezusa Chrystusa.
Odpowiednikiem jest ,,zbawiciel,,
11 4 11
  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-14T13:56:08+01:00