Mam jeszcze do was jedno pytanko, jestem troszkę nie kumata xD

Ściąganie różnych rzeczy z kompa na tel...
Podłączam kabel USB na dole do kompa a drugą stronę do tel. kom... Potem wybieram jakąś tam muzykę czy obrazek i co mam dalej zrobić???????????????????????????????????????
Obrazek, kopiuj i takie tam czy jak???
Bardzo was proszę wytłumaczcie mi tak abym to wreszcie zrozumiała bo zwariuje :D
:)
Pozrdo:**

3

Odpowiedzi

2010-02-14T13:34:17+01:00
Możesz skopiować tą rzecz z komputera i wkleić na komórkę ;)
albo po prostu przeciągnąć z komputera na komórkę (czyli chwytasz myszką ten plik i przenosisz do komórki)

:)
2010-02-14T13:39:13+01:00
Chyba że potrzebny Ci będzie program w tedy musisz go ściągną ze strony producenta i działa według instrukcji owego programu. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:42:08+01:00
Zaznacz to co chcesz skopiować i trzymając klawisz "ctrl" w lewym dolnym rogu klawiatury wciśnij "c". Gdy naciśniesz tą kombinacje to wejdź w "Mój komputer" potem kliknij ikonke koło której bedzie pisać "Dysk wymienny" i trzymając klawisz "ctrl" w lewym dolnym rogu klawiatury wciśnij "v" i poczekaj aż sie skopiują te pliki i odłącz telefon... Myśle że pomogłem... Jeśli sie da to poprosze o naj...xdd